איך אנחנו יודעים שה-VA’s שלנו עושים עבודה מעולה?
סביר להניח שמי שעוקב אחרינו כבר שמע את הנאומים שלנו לגבי איך בונים פאנל גיוס איכותי וכמה חשוב לעשות את זה בצורה מדוייקת, וכמה חשוב
סביר להניח שמי שעוקב אחרינו כבר שמע את הנאומים שלנו לגבי איך בונים פאנל גיוס איכותי וכמה חשוב לעשות את זה בצורה מדוייקת, וכמה חשוב
הנה אנקדוטה קצרה שתעזור לכם להבין לאן אפשר לקחת מערכת יחסים עם עובד וירטואלי. למי שעוקב יודע שכמעט כל התהלכים אצלנו בסיסטמים העיסקיים מדולוורים ע”י
איך אפשר לסמוך על מישהו שאף פעם לא פגשתי? האנגלית שלי רחוקה מלהיות מושלמת איך אפשר לנהל עובד באנגלית? האם עובדים בטימזון שונה יכולים להתאים
איך אנחנו אוהבים לקבל הודעות כאלה! יש לנו לקוח שאנחנו מאוד אוהבים, יזם איקומרס שהתחיל איתנו עבודה לפני מספר חודשים ויש לו חנות איקומרס מצליחה
אז מצאתם עוזר וירטואלי שמתאים לכם כמו כפפה ליד (או לעסק), דיברתם איתו, הסברתם לו על העסק, תיאמתם ציפיות, עשיתם הכל “לפי הספר” ועדיין משהו
מיכל (שם בדוי) התחילה לעבוד איתנו לפני מספר חודשים בעקבות המלצה של לקוח קיים (אנחנו מאוד מאוד אוהבים לקוחות שמגיעים דרך המלצות של לקוחות קיימים).
הרבה חבר’ה שואלים אותי, “בחייאת, כל הסיפור הזה של “עובדים וירטואלים” מגניב לאללה, אבל מה קורה אם העסק שלי בעברית?” או “איך אני לעזאזל מלמד
בניית פאנל גיוס, מציאה והכשרה של עובד היא משימה לא פשוטה ש- “עולה לנו” עשרות שעות כדי למצוא את העובד האולטימטיבי ללקוחות שלנו. אתגר לא
לפני שבוע מישהו שאל אותנו בקבוצת הוואטסאפ “האם אנחנו משלמים על הפסקות במהלך המשמרת לעובדים הוירטואלים שלנו” כמו כל תשובה טובה, תמיד טוב להתחיל את
הפעלת חנות אינטרנט יכולה להיות יקרה, במיוחד אם יש צורך בהרבה כוח אדם לניהול האתר, שיווק, שירות לקוחות ועוד. קיימות כיום פלטפורמות שמציעות שירותי עובדים
אנו מבינים שניהול עסק מצליח פירושו לרוב חבישת כובעים מרובים ולהטוטנות אינספור משימות. זו הסיבה שאנחנו כאן כדי לחולל מהפכה בדרך שבה אתם מתייחסים לפרודוקטיביות וליעילות. אנחנו מחברים עסקים וארגונים עם עובדים וירטואליים מיומנים במיוחד, ועוזרים לכם להתמקד במה שאתם עושים הכי טוב תוך השארת הנטל הניהולי לצוות המקצוענים המסור שלנו.
כל הזכויות שמורות @