תהליך SOP

איך מורידים משימה לעובד וירטואלי בצורה יעילה ונכונה בלי לפגוע בתפקוד העסק?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אז מצאתם עוזר וירטואלי שמתאים לכם כמו כפפה ליד (או לעסק), דיברתם איתו, הסברתם לו על העסק, תיאמתם ציפיות, עשיתם הכל “לפי הספר” ועדיין משהו לא עובד 100%, עדיין ביצוע המשימות לא עומד בציפיות ולא פוגש את הסטנדרט של הארגון שלכם. מה עושים?

צופים בהדרכה החינמית שלנו על “הורדת משימה לעובד בצורה נכונה ויעילה”.
בהדרכה נדבר על 6 פרמטרים מרכזיים:

 

  1. כל משימה יורדת עם סרטון, בסרטון אתם מציגים איך עושים את המשימה מא’ עד ת’.
  2. 2. כל משימה בעצם הופכת ל-2 משימות:
  3. משימת דוקומנטציה – לקחת את הסרטון ולהפוך אותו ל-SOP (למי שלא סגור מזה, תבקשו את הסרטון הרלוונטי בתגובות).
  4. המשימה הופכת לרוטינה במערכת ניהול המשימות שלכם לפי התדירות הרצויה.
    5. בפעם הראשונה שהעובד מבצע את המשימה, אנחנו מבקשים ממנו לבצע “על יבש” = עוד לא “לשלוח” \ “לפבלש” וכו’ רק להראות לכם איך המשימה בוצעה, ואנחנו מאשרים.
  5. בפעמים הבאות שהוא מבצע את המשימה אנחנו עושים מוניטורינג, בהתחלה פעם ביום, אחר כך פעם בכמה ימים, ואחר כך פעם בכמה שבועות בשביל לוודא אין סטיות. רק אחרי שהעובד ביצע מספיק פעמים את המשימה וקיבלתם בטחון – אתם משחררים.

    הסתקרנתם? רוצים להוריד משימה לעובד כמו מקצוענים? 

צפו בסרטון הבא!

אהבתם את המאמר? שתפו!

דילוג לתוכן