va masters

למה אני סומך על עובדים וירטואלים מהפיליפנים שלא מדברים עברית לתפעל לי את הנהלת החשבונות בעסק ואיך זה חוסך לי עשרות שעות כל חודש ומציל לי עשרות אלפי שקלים בשנה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אז התחלתי לכתוב פוסט והתבחבשתי איתו יותר מידי. בדרך כלל אני אוהב לספר איזה סיפור שמעביר את הקוראים איזה מסע בשביל להגיע לפאנצ’. היום קמתי פחות במוד “מספר סיפורים” אז אתם מרווחים ומקבלים את הפאנצ’ על מגש של כסף. (לכאורה).

הקדמה קצרה למרות שהבטחתי פאנצ’ (פאק ראשון באמינות):

אני מנהל ומתפעל מספר אופרציות עסקיות. חלק מורכבות יותר, חלק פחות, חלק רצות על אותה יישות עסקית, חלק על עוסק נפרד וחלק על חברה בע”מ.

מה שמשותף להם, שבכולם העובדים הוירטואלים מנהלים כמעט 100% מהנהלת החשבונות.

מה הם עושים?

0. מוציאים חשבוניות מס ללקוחות ודואגים לשלוח להם.

1. קולטים חשבוניות (של ההוצאות בעסק). לא משנה אם זה מגיע בוואטסאפ, במייל. לא משנה אם זה חשבונית דיגיטלית או שרשמו אותה אולד סקול. לא משנה אם החשבונית בעברית או באנגלית.

2. מעלים את החשבוניות לתוכנה שהרואה חשבון שלי עובד איתה, הם מתייקים את החשבונית בדרייב, רושמים את ההוצאה בטבלה מסודרת, מפרידים את המעמ ומתייגים את הקטגוריה של ההוצאה (שיווק, אופרציה, אדמינסטרציה וכו’).

3. מוודאים שהרואה חשבון קלט את כל החשבוניות כמו שצריך ולא פספס שום דבר.

4. בסופו של דבר הם עושים לי גם מעבר על הדפי חשבון של התנועות בבנק והתנועות בכרטיסי האשראי ומוודאים שלא שכחתי כלום, או שספק שכח לשלוח לי חשבונית.

הם מבצעים התאמות ברמה הכי גבוהה ומוודאים שאני לא מפספס כלום – מה שיכול להוליד להפסד של מאות או אלפי שקלים כל חודש ועשרות אלפי שקלים ברמה השנתית.

אז בטח יש לכם הרבה מחשבות ומנסיון יש 2 התנגדויות עיקריות:

1. איך לעזעאל הם עושים את זה? איך לעזעזאל אתה סומך עליהם? איך הם מתגברים על מכשול השפה? ועוד הרבה “איך?”.

2. הדבר השני, זה “יש תוכנות שעושות את זה בצורה אוטומטית”, “אז למה אני משלם לרואה חשבון”, “יש לי חברה בעמ – אני משלם על הנהלת חשבונות כפולה ועושים לי כבר את ההתאמות וכו’ וכו’.

יהיה לי מורכב לענות על זה בפוסט בפייסבוק. אני אצטרך להאריך את הפוסט בכמה דקות ולספר שוב על תהליך הגיוס שלנו: למה הוא כזה דקדקני, איך אנחנו בונים אותו, מה השלבים בדרך, איזה מבחנים אנחנו עושים ואיך אנחנו בונים את הראיונות שלנו.

ולמה כל התהליך הזה עוזר לנו למצוא עובדים שאפשר לסמוך עליהם והם יודעים לדלוור את המשימות בצורה מקצועית ולהרים דגלים במידת הצורך. או איך אנחנו עושים הכשרה של עובד בצורה טובה או איך עושים מוניטורינג נכון – אבל גם אני וגם אתם עוד צריכים להספיק להרים סוכה בקרוב אז חסכתי לכם:

הכנתי סרטון שאני משתף בו את המחשבות מתהליך הארכיטקטורה עד לאקסקיושן ואני מדגים חלק מהתהליכים שה – VA עושים בהנהלת החשבונות אצלנו בעסק.

אז:

1. אם אתם רוצים לקבל לינק לסרטון – תגיבו “עד מתי אצטרך להתעסק במשימות שלא עושות לי כסף” או באווירת חגי תשרי “תבקשו סליחה מעצמכם על כל החשבוניות של ההוצאות שפספסתם ב-תשפ״ג” או “יאללה אלון נפחת את המוח פשוט תביא את הסרטון”.

2. אם אתם מביני עניין וקצת עוקבים אחרי כל הטוב הזה, אתם מבינים שעובדים וירטואלים זה לא לתהליך ספציפי, וזה לא שהם יודעים רק לעשות הנהלת חשבונות, או עבודה אדמיסטרטיבית או עיצוב או כל דבר אחר. הם יודעים לעשות כל דבר אם יודעים לטמפלט את העסק והתהליכים בצורה טובה.

אם אתם רוצים להתייעץ תגיבו “שנה טובה ומתוקה”.

3. ומי שרוצה לאחל לי רק שנה טובה. תגיבו “שנה טובה” שלא אתבלבל עם סעיף 2.

בתמונה אנחנו עושים ראיונות למנהלת החשבונות הבאה שלכם שתעזור לכם להציל עשרות אלפי שקלים כל שנה.

אהבתם את המאמר? שתפו!

דילוג לתוכן