אין דבר שיותר משמח אותנו מהרגע שסיימנו הכשרה לעובד וירטואלי (VA) חדש שגייסנו לאחד מהשותפים לדרך שלנו.
השבוע 2 לקוחות חדשים סיימו איתנו את השבוע הראשון של האונבורדינג ובעקבות הרבה שאלות שמגיעות אלינו לפרטי וממתעניינים בתהליך שלנו החלטנו לשתף קצת “ממאחורי הקלעים”.
במרוצת השנים למדנו שלמרות שיש הרבה משקל לתהליך גיוס נכון, ישנם פרמטרים ותהליכים נוספים וחשובים שמשפיעים על יחסי העבודה עם המעסיק, הפרודקטיביות של העובד ובסופו של דבר גורמים למהלך הזה להיות מוצלח ולחסוך הרבה משאבים:
חניכה נכונה של העובד ושל המעסיק, תהליך אונבורדינג נכון, אפיון התהליכים ודוקומנטציה שלהם, מתן יחס אישי לעובד, מוניטורינג ועוד הרבה פרמטרים שאנחנו לוקחים בהם חלק ודואגים לתת למעסיק (הלקוח) כלים לנהל ולחנוך את העובד בצורה נכונה ומקצועית.
7. אנחנו ממשיכים להיות בקשר עם העובד, עם שיחות שבועיות וחודשיות בשביל לוודא שהוא בטוב גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אנושית.
בתמונה: אפשר לראות את ג׳ויס העובדת החדשה שלנו ביחד עם אייבי מנהלת הצוות המדהימה שלנו אחרי שבוע מלא בעשייה ואחרי שהלקוח הבין שמעכשיו עשרות שעות בשבוע הולכות להיחסך לו והוא יכול להתרכז בלהגדיל את הביזנס