meeting Tavor

מתעניינים בעובדים וירטואלים? רוצים ללמוד מהטעויות שלנו ולוודא שאתם מגייסים עובד כמו שצריך? הפוסט הזה בשבילכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אין דבר שיותר משמח אותנו מהרגע שסיימנו הכשרה לעובד וירטואלי (VA) חדש שגייסנו לאחד מהשותפים לדרך שלנו.

השבוע 2 לקוחות חדשים סיימו איתנו את השבוע הראשון של האונבורדינג ובעקבות הרבה שאלות שמגיעות אלינו לפרטי וממתעניינים בתהליך שלנו החלטנו לשתף קצת “ממאחורי הקלעים”.

אז למה בכלל אנחנו מעורבים בהכשרה של העובד לאחר הגיוס ולא מתנהלים כמו חברת השמה?

במרוצת השנים למדנו שלמרות שיש הרבה משקל לתהליך גיוס נכון, ישנם פרמטרים ותהליכים נוספים וחשובים שמשפיעים על יחסי העבודה עם המעסיק, הפרודקטיביות של העובד ובסופו של דבר גורמים למהלך הזה להיות מוצלח ולחסוך הרבה משאבים:

חניכה נכונה של העובד ושל המעסיק, תהליך אונבורדינג נכון, אפיון התהליכים ודוקומנטציה שלהם, מתן יחס אישי לעובד, מוניטורינג ועוד הרבה פרמטרים שאנחנו לוקחים בהם חלק ודואגים לתת למעסיק (הלקוח) כלים לנהל ולחנוך את העובד בצורה נכונה ומקצועית.

???????? אז איך נראה תהליך ההכשרה?
1. ביחד עם הלקוחות שלנו אנחנו ממפים את התהליכים שהם רוצים להפריט לעובדים ומכינים סרטונים של התהליכים בעסק לפרטי פרטים שמראה איך עובד מקצועי עושה את המשימות.
2. אנחנו לוקחים את הסרטונים הללו הופכים אותם ל-SOP שזה בעצם מסמך עם רשימת הפעולות הדרושות לניהול המשימה הספציפית, שלב אחר שלב עם צילומי מסך.
3. הלקוחות מאשרים שה-SOP תקין והוא אכן מדבר על כל שלבי המשימה.
4. ביחד אנחנו מכשירים את ה-VA והוא מתחיל לקחת משימות.
5. בימים הבאים אנחנו והלקוחות בבקרה על התהליך ומאשרים את התוצרים.
6. התהליך עובר באופן רשמי ל-VA, כאשר כל שאלה, בעיה ותקשורת של הלקוחות עם העובד או להפך עוברת דרך קבוצת הוואטסאפ המשותפת שלנו כך שנוכל תמיד להיות בלופ ולעזור במידת הצורך.

7. אנחנו ממשיכים להיות בקשר עם העובד, עם שיחות שבועיות וחודשיות בשביל לוודא שהוא בטוב גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אנושית.

בתמונה: אפשר לראות את ג׳ויס העובדת החדשה שלנו ביחד עם אייבי מנהלת הצוות המדהימה שלנו אחרי שבוע מלא בעשייה ואחרי שהלקוח הבין שמעכשיו עשרות שעות בשבוע הולכות להיחסך לו והוא יכול להתרכז בלהגדיל את הביזנס ☺️

אהבתם את המאמר? שתפו!

דילוג לתוכן