למה חשוב לנו לשלוח עוגת יומהולדת לקצה השני של העולם לעובדת שהתחילה עבודה רק לפני יומיים ואיך זה קשור לשימור מערכת יחסים בריאה עם עובדים וירטואלים לאורך זמן?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אנחנו כותבים ומדברים הרבה על תהליך הגיוס, ההכשרה והאפיון שלנו, ואיך בעצם אנחנו מטפלים בצורה מקצועית בכל חסמי הכניסה לעולם האאוטסורסינג.

לגייס ולהכשיר עובד טוב זה בהחלט משימה לא פשוטה שאנחנו כבר יודעים לעשות בצורה הטובה ביותר, אבל האמת, שיש עוד חלק מורכב וחשוב לא פחות: שימור העובד.

עובדים וירטואלים מהפיליפינים הם בהחלט העובדים הכי מסורים, שירותיים ואמינים שיצא לי להכיר ואפשר להעביר חודשים ושנים שלמות בלי לטפח את מערכת היחסים איתם והם עדיין ידלוורו בצורה מרשימה, אך בסוף, בלי שימור הם יעזבו, גם אם יקבלו הרבה כסף.

בתור אחד שעשרות אחוזים מהעסקים שלו מנוהלים ומתוחזקים ע”י עובדים וירטואלים אני יכול להגיד בביטחון שאין דבר יותר חשוב במערכת יחסים הזאת מכנות, שקיפות, תיאום ציפיות, פידבק חיובי והתעניינות אמיתית בבן אדם שמולך.

אז מה אפשר לעשות בשביל לטפח את המערכת יחסים עם העובדים שלכם ואיך זוכים באמונם:

  1. לפנק לפנק לפנק – תנו ימי מחלה, תנו ימי חופש בתשלום, ולפעמים גם מתן בונוס של כמה עשרות / מאות דולרים בחגים וחופשות, ימי הולדת, עמידה ביעדים או גדילה של עסק או אפילו באירועים מצערים שאפשר לעזור בהם (סופה, פטירה של בן משפחה קרוב וכו’).
  2. האפי האוור – פעם בחודש אנחנו עושים ישיבת צוות של שעה לעובדים במחלקה ומדברים שם על הכל חוץ “ממקצועי”, ומזמינים לכל עובד את האוכל המועדף עליו (בשווי של מספר שעות עבודה).
  3. אל תדברו רק מקצועי – תשאלו מה קורה, תתעניינו בחיים האישיים שלהם, תנהלו שיחה אמיתית וכינה על האתגרים שהם מתמודדים איתם ביום יום. לשיחות בן אישיות כאלה יש ערך אדיר:

החיבור שנוצר, המחוייבות, ההיכרות שמעמיקה ועוד הרבה ערך.

לא בריא “רק לעבוד” עם העובדים שלכם. צריך גם לתקשר ולחוות ביחד דברים שהם לא מקצועיים – תעשו את זה וזה יקפיץ לכם את התפוקה.

בתמונה אפשר לראות את ההודעה ש-ליאן עובדת חדשה שגייסנו לפני מספר ימים שלחה לנו אחרי שהיא קיבלה את העוגה

רוצים לגייס עובדים וירטואליים? עובדים מרחוק במגוון מקצועות?

השאירו פרטים כאן למטה באתר ונחזור אליכם לבדיקת התאמה 🙂

אהבתם את המאמר? שתפו!

דילוג לתוכן